Blogging tips

Traductor

19 de març 2013

CAPSA ESPECIAL PER EL DIA DEL PARE...

Ja ho sé, fa només 15 dies que tinc el blog en marxa i ahir ja vaig fer campana!
Però tinc una bona excusa, ahir a la tarda vàrem estar preparant amb la Bruna una caixeta molt especial per regalar avui en el seu pare.

Només vàrem necessitar:

- 1 caixeta de sabates
- Papers decoratius i accesoris d'scrapbook
- Cinta de doble cara per enganxat
- Washi tape
- Un cordillet
- Varies fotografies

Simplement es tracta d'escollir els papers que més us agradin i forrar la capseta de sabates al vostre gust, quanta més imaginació poseu més maca us quedarà! En podeu fer de tants temes com volgueu! Així va quedar la nostra capa especial del dia del pare.

Per cert, des del meu raconet aprofito per felicitar al meu pare i al pare de la meva filla.
Els vull agraïr que sempre hi siguin quan els necessito i el seu amor incondicional 
FELICITATS PAPES! Sou els millors!!! Mil petonets!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada