Blogging tips

Traductor

8 d’abr. 2013

DIARI D'SCRAPBOOK (1era part)


Quan em vaig quedar embarassada, vaig voler escriure un diari a la Bruna amb les coses que anàvem fent mentre ella creixia dins la meva panxa. Volia explicar-li  com em sentia. Durant el seu primer any de vida, ho he continuat fent. Penso que amb el pas dels anys, si ho llegim, a tots ens agradarà tornar a reviure aquesta època tant maca que estem visquent.

Fa unes setmanes vaig fer aquella caixa especial per el dia del pare amb la tècnica de l’ scrapbook i la veritat és que em va enganxar força...i vaig pensar...perquè no refer el diari de la Bruna? Que tingui més color! Que sigui més alegre! 

Així que un ensenyo la primera part... la idea és refer totes les pàgines i folrar el llibre amb algunes teles precioses... 

Té bona pinta no??






2 comentaris: